reklama

Milý Tonko,

ďakujem Ti za list. Píšeš, že si objavil excel nového života. Som nadšená. Škoda, že Ťa nemôžem objať. Si za vodou a starý koráb na plytčine je mi už nanič.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Viacerí pred Tebou sa o to snažili, ale že sa to podarí práve Tebe je niečo super. Som milo prekvapená. A funguje to! Minule som išla do Tesca kúpiť bagetu. Budú ju určite mať, myslím si. Odvážne som prišla k pečivovej priehradke a fakt. Bola tam. Síce 1 ks posledná, ale poslušne na mňa čakala. Rozhodne budem skúšať náročnejšie projekty. Fascinujú ma nanotechnológie a chcem tvoriť aj hudbu mixovaním
/neviem odborný názov prepáč/. Vieš, predstavujem si ako prídem do toho nášho maličkého milučkého klubu /dúfam, že sa pamätáš/ a za mixážnym pultom v svetle laserov budem pohadzovať dlhou zlatou hrivou s ksichtom schovaným za farebné oblaky umelých pár. Dík. Dodal si mi veľkú motiváciu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 A ak Ti môžem v tejto veci poradiť, tak sa o nikoho nestaraj. Sociálne cítenie, empatia? Pchá! Žiadne hlbšie a nedajbože dlhodobejšie vzťahy. To nehrozí. Však by Ti potom nezostal na ten excel čas. Ako si mi písal. Všetci ľudia sú priatelia a všade okolo je láska. Stačí sa len načiahnuť. Ale Tebe predsa ide globálne o viac.

 Spolieham sa na Tvoju jasnozrivú myseľ, ktorá Ti pomôže pochopiť, že čo asi chcel týmto básnik povedať.

 Maj sa pekne. Ahoj.

 PS: 

Pri práci s drôtom mám takýto zvyk. Urobím najskôr približné obrysy budúceho dielka, ochutnám ho očami a potom kovové nite stáčam do bizarných miniatúr. Pri tomto kudrlinkovaní sa skoro vždy naruší plánovaná myšlienka a žiadnym spôsobom sa už nedá dosiahnuť. Riešim to tak, že mením tvar. Materiál zostáva v množstve i kvalite. Niekedy sú tie novotvary dojemne krásne a ľuďom sa páčia.

Marta Martinkovičová

Marta Martinkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa ... ;-) Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPrácaVzťahyRôzneRemesláIba informáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu