reklama

Naša hlavná

Naša hlavná sestra odišla do dôchodku. Ani som netušila, že ma to tak zasiahne. Bola veľmi pracovitá a všade bolo cítiť jej mimoriadny zmysel pre spravodlivosť. Vždy vychádzala ľudom v ústrety a mala pochopenie aj pre ľudské slabosti. Dlhé roky pracovala s ťažko postihnutými deťmi a mala k nim silný vzťah. Bolo to však obojstranné. Aj deti vyjadrovali v rámci svojich možností veľkú ľútosť, pretože veľmi dobre chápu význam slova rozlúčka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Viem, že jej odchod je v globále banalita. Bude sa starať o vnúčika a možno sa nakoniec aj poriadne vyspí. Vždy som sa čudovala koľko vládze. Predsa už mala nejaké roky, ale niekedy ťahala do noci, cestovala vlakom domov a ráno bola v práci medzi prvými. Nikdy nebola nervózna a nezvýšila hlas. Vždy si urobila čas a každého vypočula. Neviem ako to všetko zvládala, ale od nej ste nepočuli také niečo ako: „Mám strašne veľa roboty. Ja sa zbláznim!“Mohla by som tu do nemoty vypisovať superlatívy o našej hlavnej sestre, ale ani tak by žiadne slová nevystihli jej profesionalitu, chápavosť, ľudskosť a ... . Proste bola super!!!Bude nám veľmi chýbať.

Marta Martinkovičová

Marta Martinkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa ... ;-) Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPrácaVzťahyRôzneRemesláIba informáciaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu