reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marta Martinkovičová

Marta Martinkovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa ... ;-) Zoznam autorových rubrík:  SpoločnosťPrácaVzťahyRôzneRemesláIba informáciaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Omrvinka do vianočného mlyna

Marta Martinkovičová

Omrvinka do vianočného mlyna

Počas vianočných sviatkov sa snažíme viac ako inokedy vychutnať prítomnosť svojich blízkych, či už v skutočnej fyzickej prítomnosti alebo podaktorí už iba v spomienkach. Jedna činnosť, ktorá sa mi vždy vynorí ako značkový balzam v mojich ťažkých chvíľach je obraz môjho otca ako si vyzúva ťažké špinavé boty, sníma si ponožky a začína si masírovať nohy. Svoje boľavé nohy.

  • 24. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 725x
  • 0
Ako sa vipetka "čiastočne" zaťala

Marta Martinkovičová

Ako sa vipetka "čiastočne" zaťala

Tento príbeh bude o tom ako som absolvovala nedobrovoľnú prípravu na základný vojenský výcvik v náročnom teréne medzi známymi slovenskými králikárňami. Počas neho sa u mňa vystriedalo viacero pocitov cez strach, zúfalstvo, zúrivosť až po nutnosť vyjsť z toho všetkého so zdravou kožou. Takže, je jedna hodina po polnoci a ja sa plazím trávou k miestu, kde som vipetku naposledy zbadala.

  • 6. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 894x
  • 10
Chlapec s kurčaťom

Marta Martinkovičová

Chlapec s kurčaťom

Opieral sa o kontajner a pozeral sa na mňa. Vyhodený obraz, nechaný napospas niekomu, komu by sa možno hodil. Nebol to žiadny Lautrec, ale obyčajná fotka malého chlapca. Čupel a v náručí zvieral kurča. Nie také žltučké veľkonočné, ale trocha väčšie strakaté, snáď nádejného brojlera.

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 892x
  • 0
Volajú ma pani Papieriková

Marta Martinkovičová

Volajú ma pani Papieriková

Zdá sa, no nemám to potvrdené, že som sa narodila s papierikom v ruke. Postupne, ale veľmi pomaly pribudlo nejaké to brko a hlavne informácie s údajmi. Mali pre mňa cenu zlata a stali sa obrazne povedané, spolucestujúcimi na mojej ceste životom.

  • 7. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 971x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu